Így ess túl a 'nemszeretem' feladatokon!

9 lépéses fagyasztó leolvasztás, meglepetéssel

A fagyasztó teli jégkrémmel, már becsukni is alig lehet, ideje lenne leolvasztani... már pár hete tologatod, nincs kedved nekiállni.

 

Ha ismerős a szitu, olvasd el, hogyan birkóztam meg vele, a meglepetés a végén lesz!

dev-benjamin-pwr2utppz68-unsplash.jpg

Adott egy vasárnap délután, kimenni nem javasolt, mert bármikor leszakadhat az ég, mit tegyek - nosza álljunk neki a fagyasztónak!

  1. Férj megkérése, hogy segítsen.
  2. Kellékek előkészítése: lavór, meleg vízzel teli lábos, szivacs, hűtőtáska, törülköző, fakanál (lapos végű)
  3. Mindent bepakoltunk a hűtőtáskába, majd kihúztuk a hűtőt a konnektorból.
  4. Kivettük a fiókokat, majd betettük a meleg vízzel teli edényt alulra. A hűtő elé egy törülközőt terítettem.
  5. Amíg férj takarította a fiókokat, én a fakanállal elkezdtem a jeget leszedni, és a darabokat besöpörni a lavórba.
  6. Amikor kiszabadultak az üveglapok, azokat is férj gondozására bíztam, folytattam a jéggel való hadakozást.
  7. Amikor minden jég lejött, a szivaccsal áttakarítottam az egész belső részt és az ajtót.
  8. Hűtőt visszakapcsoltuk, visszatettem az üveglapokat és a fiókokat.
  9. A hűtőtáskából csak azokat pakoltam vissza, amire szükség van, kidobáltuk a felesleges/lejárt cuccokat.

És kész.

Mi a meglepetés?

Azon túl, hogy mennyi hely felszabadult, végre nem kell lábbal rásegíteni az ajtó becsukására - mindez 40 percet vett csupán igénybe!

Időnként az van a fejünkben egy-egy halogatott feladat esetén, hogy rámegy egy egész nap/délután, ezért neki se állunk.

Legközelebb, amikor ráveszed valamire magad, amit halogattál, mérd le, pontosan mennyi időt vesz igénybe - és ezt jól jegyezd meg! 

Neked mi a "mumus", amit rendszeresen halogatsz, pedig meg kellene csinálnod?